Blogging tips


dijous, 16 de maig del 2013

La meva guitarra



Avui us ensenyo una tovallola que em van demanar per a en Pau, que va fer un any fa unes setmanes. Quan vaig preguntar què era el que els agradava als pares i al petit, em van dir que la guitarra. El pare la toca i a en Pau li encanta. Així que em vaig posar a pensar com cosir la guitarra per que quedés bé a la tovallola... i tot i que tenia els meus dubtes de com quedaria (no és fàcil cosir gaire detall sobre una tovallola), el resultat em va encantar! I em penso que a ells també els va agradar molt. A veure què us sembla a vosaltres!
Today I show you a towel that I made for Pau, who was a year a few weeks ago. When I asked what he and his parents liked, they told me the guitar. His dad plays it and he loves it. So I started thinking about how to sew a guitar that looks good in a towel ... Even though I had my doubts about how it would be (it’s not easy to sew much detail on a towel), I loved the result! And I think they also liked. Let's see how about you!


 



  
La sisena corda de la guitarra va ser com impossible que m’hi cabés... així que s’ha quedat amb una Stratocaster de cinc cordes! Hahaha.
It was impossible to fit the sixth string of the guitar... so now it has a five-string Stratocaster! Hahaha.


Que acabeu de passar molt bona setmana!
Enjoy the end of the week!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...