Blogging tips


dimecres, 5 de juny del 2013

Individuals enrotllables



Recordeu de les estovalles individuals que em vaig fer per portar a la feina? Doncs fa uns dies va ser l’aniversari d’una companya de la universitat, una bona amiga que sempre em dóna un cop de mà quan la necessito! Em venia de gust fer-li un regal, i vaig pensar que unes estovalles per portar a l’hora de dinar li agradarien. I em penso que ho vaig encertar! :)
Remember the placemat that I made to bring to the office? Well a few days ago was the anniversary of a colleague of the university, a good friend who always gives me a hand when I need it! I wanted to make her a gift, and I thought that a placemat for our lunches would like her. And I think that it did! :)





Vaig fer servir part d’un charm pack de Moda, de la col·lecció Sassy dissenyada per la Sandy Gervais. Té uns colors molt alegres i uns estampats molt apropiats per la funció que faran. En aquest cas també vaig fer una butxaca per a que hi pugui guardar els coberts, tot ben enrotllat per guardar-ho al despatx.
I used part of a charm pack of Moda, from the collection designed by Sandy Gervais, Sassy. It has wonderful bright colors and very appropriate prints. In this case I also made a pocket to keep the silverware, everything well wrapped to keep it in the office.





Bon profit! :)
Bon Appétit! :)



1 comentari :

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...