Blogging tips


dijous, 29 de maig del 2014

Dos anys i un regal



Aquest mes és especial, ja que fa dos anys que vaig obrir el blog. Ho recordo com si fos ahir... estava fent una estada a Irlanda, lluny de la màquina de cosir, i tenia taaaant de mono!! Així que vaig pensar que era el moment de fer-ho.
Gràcies al blog el que faig ha arribat a més gent i m'ha permès conèixer a persones fantàstiques que no hagués conegut d'altra manera. El millor de tot? Veure com us agrada el que faig; com gent que no em coneix em contacta per fer-me un encàrrec i confia en mi. Moltes gràcies a tots! Els que em llegiu, els que feu comentaris, els que només mireu les fotos, els que us inspireu amb el blog, els que us enamoreu del que faig.... MIL GRÀCIES A TOTS!! Portar un blog no és senzill, i això que no el porto tot lo bé que hauria... però comporta molt temps escriure els posts en dos idiomes, fer les fotos, retocar-les, mantenir les xarxes socials actualitzades... ah! I seguir cosint compatibilitzant-ho amb la "feina real". Per això veure que des de l'altra banda hi ha persones que ho valoreu, és la millor recompensa :)
I per agrair-vos-ho he pensat que ja era hora de poder fer alguna cosa per a tots vosaltres. Per això he pensat fer-vos un regal. Ja fa temps que li dono voltes... Un sorteig? Un tutorial? De què? Què els hi podria fer il·lusió i agradar? I bé, aquest cap de setmana m'he inspirat! Així que tinc el plaer de presentar-vos...
This month is special for me because two years ago I started the blog. I remember it like it was yesterday... I was on a stay in Ireland, away from my sewing machine, and I was missing it sooo bad!! So I thought it was the right time to start it.
Thanks to the blog what I do has reached more people and has allowed me to meet wonderful people who would not have known otherwise. Best of all? See how much you like what I do; how people that doesn't know me contact me to request mea special gift and put their trust on me. Thank you all! Those who read me, who leave a comment, who only look at the photos, the ones who you get inspiration with the blog, the ones who love what I do.... THANK YOU SO MUCH TO ALL OF YOU! Carrying a blog is not easy, and I know that I'm not doing it as good as I should... but it takes its time to write the posts in two languages​​, take the pictures, retouch them, keep the social network updated... oh and keep on sewing while working on my "real job". Because of that, see that from the other side there are people who appreciate this is the best reward :)
And to thank to you I've thought that it's time to do something for you. So I've thought to make you a gift. I've been thinking of this for some time... A giveaway? A tutorial ? About what? What could like and excite them? Well, this weekend I was finally inspired! So I am very pleased to present to you...


La Barcelona summer bag, la nova bossa que he dissenyat i que he batejat en honor a la ciutat que em va veure néixer. Té una mida molt pràctica, amb les nanses prou llargues per a que sigui còmode penjar-se-la.
The "Barcelona summer bag", the new bag I've designed and named in honor to the city where I was born. It has a handy size, with the handles long enough to make it hanging comfortable.





El sistema de tancament és senzill, sense cremalleres, però tanca molt bé i no s'escapa res.
The closure system is simple, no zippers; but it closes very well and does not leak anything.



I per les coses que volem tenir més a mà, la butxaca exterior és prou gran per portar el mòbil, les claus...
And for the primary things, the outside pocket is large enough to carry the phone, keys...



Què us sembla? Jo trobo que és ideal per a les activitats d'estiu, no creieu? Però segur que esteu pensant... i on està el regal? Doncs bé, he pensat que millor que un tutorial era escriure-us el patró amb fotografies pas a pas per a que us el pugueu descarregar i fer la bossa tantes vegades com vulgueu. El patró és gratuït i està disponible en tres idiomes: català, castellà i anglès, i el podeu descarregar en els següents enllaços:
What do you think? I think it's great for summer activities, don't you? And now you must be thinking... and where is the gift? Well, I thought it was better to write you a pattern with step by step instructions and pictures that you can download and make the bag as often as you like. It's a free pattern and is available in three languages: Catalan, Spanish and English, and you can download it at the following links:
CAT

SPA

 ENG

Espero que us hagi agradat! Sabeu què és el que em faria més il·lusió a mi? Anar un dia caminant pel carrer i trobar-me amb algú que portés aquesta bossa... Us ho imagineu?? :D
I hope you enjoy this gift! You know what would make me most excited? Go walking down the street one day and find someone who carries this bag... Can you imagine? :D
  


Moltes gràcies a tots i totes per estar a l'altra banda. Espero seguir fent coses que us agradin per molt i molt temps!! :) Ah! I si us ve de gust enviar-me les fotos de les bosses "Barcelona" que aneu fent, estaré encantada de veure-les! :D
Thank you all for being on the other side. I hope to continue making things that you like! :) Ah! And if you want to send me the pictures of your "Barcelona" bags, I'd love to see them! :D



14 comentaris :

  1. Enhorabona per aquests dos anys guapa!!! I moltíssimes gràcies pel regalet! De ben segur que l'utilitzo :)

    ResponElimina
  2. Ostres!!! Felicitats pels dos anys Aida!!!! I mooooooooooltes gràcies pel regal! És un regal que s'agraeix molt, sé que porta molta feina... Gràcies de tot cor! Vaig a descarregar-me'l! :)
    I per cert... m'agraden molt les teles que has fet servir... Estiuenc total, queda xulíssim!
    Petons!

    ResponElimina
  3. Ondia Aida dos anys!!!!!!!! Felicitats!!!!!!!!!! Moltes i moltes gracies pel regal que ens fas. La bossa m'encanta i les teles son xulissimes!!!! M'el descarrego i apa a buscar teles per copiar-lo. Molts Petons.

    ResponElimina
  4. Moltes Felicitats per aquests dos anys!!! M'encanta el bolso i m'encanten les coses q fas!! A mi em serveixes d'inspiració!
    Gràcies per la generositat q has tingut compartint aquest pas a pas per fer-nos el bolso nosaltres mateixes!!! ;)

    ResponElimina
  5. Moltíssimes felicitats pels dos anys del blog! Jo fa poquet que et conec, però ja hi estic enganxada :)))
    Moltes gràcies pel tutorial! La bossa és xulíssima.
    Petons!

    ResponElimina
  6. Feliços dos anys!!! Quin regalàs! Ara mateix em descarrego el tutorial per poder cosir aquest bolso tan i tan bonic! Quina feinada que deus haver tingut! Gràcies :) Per cert, la tela de triangles m'encanta. Una abraçada

    ResponElimina
  7. Estava pel blog de Creative Mindly llegint els comentaris de l'entrada de com saber quantes persones es descarreguen les teves creacions i m'he trobat amb el teu comentari. He entrat per dir-te que de res, perquè en realitat jo no vaig fer res més que enviar-li la informació a la May. Però no, no fare això i ja esta, perque ha sigut entrar al teu blog i enamorar-me d'ell. Suposo que ja saps que soc la del Blog Redhead Sense i que t'imagines que també soc catalana, pues sip, soc de Barcelona també ;)
    Primer de tot he de dir-te que felicitats per portar ja 2 anys amb el teu blog i que espero que siguin molts més.
    Segon dir-te que m'ha encantat la bossa i que m'he baixat el patró per fer-me-la en quant pugui.
    I per últim t'he de dir que em faig fan teva i que espero que t'apuntis a la meva secció del "Redhead del mes" per blogs que tenen menys de 500 seguidors, que així podré fer un post explican com és el teu blog.
    Espero veure't pel meu blog aviat, i disfrutar de més posts teus. Un petó!

    http://redheadsense.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laura! Me n'alegro molt que t'hagi agradat!! :D Moltes gràcies per pensar en mi per la teva secció! Ja me apuntat i requeteapuntat! hehe Una abraçada, i espero veure foto de la teva bossa ben aviat!! :)

      Elimina
  8. A very super cute bag and I love the outside pocket!! Thank you for leaving me such a fun note on my blog, I'm so happy you visited!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thanks Pat! I'm so happy that you like the pattern and hope you enjoy making the bag! Thanks so much for stopping by my site! Kind regards!!

      Elimina
  9. Hola! Acab de descobrir es teu bloc, aquesta bossa m'encanta i a més has compartit es tutorial!! Moltes gràcies i felicitats :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Francina! Me n'alegro que t'agradi el patró que vaig fer i espero que et facis una bossa per aquest estiu! :D Una abraçada!

      Elimina
  10. Hola! Acab de descobrir es teu bloc, aquesta bossa m'encanta i a més has compartit es tutorial!! Moltes gràcies i felicitats :)

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...