Blogging tips


dilluns, 3 de novembre del 2014

Spooky quilt


En el post anterior us vaig ensenyar el quilt que vaig dissenyar per aquesta castanyada. Com ja haureu vist els que em seguiu al facebook o instagram, el quilt era pel meu cosinet, que va fer 11 anys. Li va encantar! Així que ara ja us el puc ensenyar acabat :)
In the last post I showed you the quilt that I’ve designed for this Halloween. As you might have seen if you follow me on facebook or Instagram, the quilt was for my cousin, who turned 11 that day. He loved it! So now I can show you the quilt finished :)





L’encoixinat lliure em va portar força feina, tenint en compte que la meva màquina és petita; vaig acabar amb agulletes als braços i tot!! Però m’encanta com ha quedat, i els loopings em recorden a les tiges de la carbassera :D
The free-motion quilting took me a lot of work, considering that my machine is quite small, ending with stiffness in my arms!! But I love how it turned and the loopy stipple reminds me the pumpkin plant :D





Ja sabeu que us podeu descarregar el patró d’aquest quilt en el link següent:
You can download the spooky quilt pattern on the link below:




Espero que vosaltres també passéssiu una bona castanyada i que no hagueu agafat gaire mal de panxa amb tantes castanyes i panellets!
I hope you had a great Halloween night and that all the candies haven’t affect your stomach :)



Per cert, la recepta d’aquests panellets és de la pastisseria Milola. Són sense sucre i són deliciosos! La podeu trobar AQUÍ. Que vinguin de gust!
By the way, the recipe of this “panellets” is from Milola bakery. They don’t have sugar and are delicious! You can find it HERE. Enjoy it!





2 comentaris :

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...