Blogging tips


dissabte, 28 de febrer del 2015

Estovalles amb un toc personal


Ara fa uns dies que no posava al dia el blog! I això que tinc ple de coses per ensenyar-vos! Però entre la feina i els encàrrecs, em queda poc temps per actualitzar el blog :( Si voleu estar al dia del que faig podeu seguir-me a Instagram: @aikamaku, i ja veureu que no paro!
It’s been a while since the last time I posted! I have so many things to show you, but lately with work and orders I haven’t much time to post :( If you want to stay updated you can follow me on Instagram: @aikamaku, and there you’ll see all that I'm doing at the moment!


Avui us ensenyo un encàrrec que vaig entregar per Nadal. Em van demanar uns individuals que fossin moderns però senzills, i que anessin acompanyats de tovalló a conjunt. Amb les pistes que em van donar de com eren les persones que havien de rebre el regal, vaig tenir clar que faria un disseny de patchwork bastant minimalista, combinant les teles estampades amb el lli cru. I sobretot tenia clar que els tovallons anirien amb argolla, ja que sabia que en feien servir. Us recordeu de les argolles? Crec que no en veig des de la última vegada que vam celebrar el Nadal a casa els meus avis, i ja fa divuit anys d’això! Em va fer tanta gràcia que vaig pensar en modernitzar una mica el concepte. I així és com va quedar!
Today I show you an order that I gave for Christmas. They asked me for a couple of placemats, with a simple design but modern at the same time, also with fabric napkins. With the information that I got about the people who was going to receive the gift, I decided to make a simply patchwork design, combining printed fabrics with natural linen. And I knew that napkins were going to be dressed with a napkin-ring, as I knew that they use them. Do you remember napkin-rings? I think I haven’t used them since the last time we celebrated Christmas with my grandpas, and this was eighteen years ago! I thought to modernize the concept for make them. And here you have the result!





   
Les teles estampades són d’un mini charm pack de Moda, de la col·lecció Comma dissenyada per Zen Chic, que vaig comprar a Estats Units fa un parell d’anys. És una col·lecció d’un disseny molt senzill però molt combinable. Tinc pendent fer-m’hi alguna cosa amb aquestes teles... quan tingui temps! :D
The printed fabrics are from a Moda mini-charm pack, from the collection Comma designed by Zen Chic, which I bought in the US a couple of years ago. This collection has a simple printings and colors, but it’s very combinable. I have on my To-Do-List to make something for my home with this fabric... but I haven’t had time yet!


  
Tant a les estovalles com a l’argolla hi vaig estampar el nom i la inicial respectivament, fent servir tinta tèxtil i tampons. A l’argolla vaig instal·lar-hi un snap per poder-la obrir i tancar. Oi que queda resultona? A mi m’encanta! Per fer les vores del tovalló vaig seguir AQUEST tutorial.
In the placemats and in the napkin-ring I stamped the names and initials respectively, using fabric ink and stamps. I install a plastic snap on the ring to open and close it easily. Doesn’t it look great? I love them! To sew the corners of the napkin I followed THIS tutorial.






Què us sembla el conjunt? Ja veieu que el patchwork es pot aplicar a la roba de casa, donant un resultat súper modern! A mi personalment m’encanta com queda combinat amb el lli, igual que el conjunt que vaig fer de davantal i individuals, que podeu veure AQUÍ.
What do you think about the set? As you can see, patchwork can be perfectly used for home décor textiles, obtaining a super modern result! I personally love combining it with linen, like I’ve done previously on the placemats and apron set, which you can see HERE.


Espero que acabeu de passar un bon cap de setmana! Jo estaré aïllada a la muntanya, descansant davant la llar de foc i menjant calçots! :)
I hope you just have a good weekend! You can find me isolated in the mountains, relaxing in front of the fire hearth and eating calçots (a typical variety of onions, made on the fire and eaten with a special and traditional sauce)! :)




3 comentaris :

  1. Guau! M'encanta aquest conjunt! Té un estil molt modern i senzill maquíssim. Segur que al Pep i la Montse els hi va agradar moltíssim. Petons!

    ResponElimina
  2. molt macos aquestes estovalles individuals! la combinació de teles i els colors els trobo preciosos. Tinc una pregunta, els noms de montse i pep els has estampat tu mateixa a la roba? M'agradaria saber com ho has fet perquè li dona un toc molt original i m'encanta com queda! Gràcies ;)

    ResponElimina
  3. molt macos aquestes estovalles individuals! la combinació de teles i els colors els trobo preciosos. Tinc una pregunta, els noms de montse i pep els has estampat tu mateixa a la roba? M'agradaria saber com ho has fet perquè li dona un toc molt original i m'encanta com queda! Gràcies ;)

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...