Blogging tips


dijous, 2 d’abril del 2015

El davantal d'en Pol


Aquest nadal vaig fer un davantal personalitzat per a un nen a qui li agrada molt ajudar a la cuina. Amb el seu nom cosit segur que tothom sabrà el com es diu el xef! :)
This Christmas I made an apron personalized for a boy who loves helping in the kitchen. With his name sewed on it everybody will know how to call the chef! :) 



  
Vaig fer servir una loneta per al cos del davantal, més resistent; i per la butxaca aquesta tela tant divertida de Robert Kaufman que ressalta tant.
I used a cotton canvas for the body of the apron, more resistant; and for the pocket I used this cheerful numbered fabric from Robert Kaufman.



Les lletres del nom van aplicades a punt de festó. Per la cinta del coll hi vaig incorporar una goma, per evitar ensurts si hi ha alguna estirada al davantal.
The name is appliqued using blanket stitch. For the neck, I added an elastic ribbon to avoid problems if the apron gets stretched.




Espero que us hagi agradat! A veure si aquest més publico coses més sovint! No és per falta de coses per ensenyar-vos, sinó que el que em falta és el temps!! Que tingueu tots bona Pasqua :)
I hope you’ve liked it! I wish to publish more often! It’s not that I don’t have things to show you, but I don’t have much time lately to post them!! Have a nice Easter all of you :)



2 comentaris :

  1. Molt xulo! Segur que el Pol està encantat i ja l'ha utilitzat moltes vegades. Molt bona idea la de posar una goma al coll. Petons i bona Pasqua!

    ResponElimina
  2. De bloc en bloc he arribat al teu. M'encanta aquest davantal hem sembla xulissim per fer receptes amb els més petits! et convido a visitar el meu bloc.
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...