Blogging tips


dijous, 12 de juny del 2014

El conjunt de la Paula


La Paula va néixer el març passat, i les amigues de la recent mare li van voler fer un regal molt especial i únic. Van contactar amb mi per que volien regalar-li un quilt, concretament un igual que el que fa uns mesos li vaig fer per a una altra nena que va néixer i que podeu veure AQUÍ. Per sort encara em quedava un jelly roll i unes teles de la col·lecció Domestic Bliss de Moda, així que em vaig posar mans a l'agulla i aquest en va ser el resultat!
Paula was born in March, and some friends of the new mom were wondering to make a special and unique gift for her. They contacted me because they were looking for a baby quilt, in particular like the one that I made a few months ago for another girl, which you can see HERE. Luckily I still had a jelly roll and some fabric from the collectionDomestic Bliss of Moda fabrics, so I took the needle and thread and this was the result!

  


Aquest patró de quilt que he dissenyat és molt senzill de fer, sobretot si ja tenim un jelly roll amb les teles pre-tallades, i el resultat és maquíssim. Ja sabeu que a mi m'agrada contrastar les teles estampades amb les llises, sobretot amb el blanc. Trobo que així ressalten més i la peça no queda sobrecarregada.
This pattern that I designed is so easy to put together, especially if you already have a pre-cut jelly roll, and the result is wonderful. You know that I love contrasting patterned with solid fabrics, especially with white. I think this highlight the fabrics and the object get a softer intensity.




L'encoixinat el vaig fer fent línies ondulades, igual que el que vaig fer l'anterior vegada, amb el fil d'un color rosat.
I machine quilted  making wavy lines, like I did the previous time, with a pink thread.



Així com per cosir el top i encoixinar m'agrada més fer-ho a màquina, la vora del quilt m'agrada més acabar-la a mà. No us imagineu com em relaxa cosir-la! I la satisfacció que em dóna de poder-lo acabar així, directament amb les meves mans; és molt i molt especial.
Although for the quilting and piecing I prefer machine sewing, for the binding I definitely choose hand stitching the back. It's so relaxing to do! And I love the satisfaction that I feel of being able to finish the quilt directly with my hands; is very, very special.
  



La part del darrera la vaig fer amb una tela de topos grans i vaig personalitzar la manta amb el nom i la data de naixement.
I used a dots fabric for the back and I personalized it printing the name and date of birth.



De conjunt amb la manteta hi vam afegir un pitet per a les babetes personalitzat i un porta - xumets.
To complete the set we added a personalized bandana bib and a pacifier clip.





Quin regal més bonic, oi? Espero que la Paula ho faci servir molt!!
What a wonderful gift, right? I hope Paula uses it a lot!




2 comentaris :

  1. Quin regal més maco! M'encanten les teles del quilt i com contrasten amb el fons blanc. Segur que la mare va quedar encantada :) Petons!

    ResponElimina
  2. Es maquissima! i la combinacion de teles i colors perfecta!

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...