Blogging tips


diumenge, 24 d’abril del 2016

Two more cargo duffles!


Hola! Per fi torno a publicar al blog!! :D I avui em fa especial il·lusió ensenyar-vos aquestes dues bosses de nadó que vaig cosir per setmana santa. Han viatjat fins a Eivissa, on una família les esperava per a dues cosines que han nascut amb pocs dies de diferència. La idea era que les bosses fossin similars, però personalitzades cadascuna amb els colors que més agradaven a les mares. I així és com han quedat!
Hello! Finally I can update the blog!! :D And today I'm glad to show you these two nursery bags that I sewed during Easter Holidays. Now they are in Ibiza, where a family was waiting for them, for two cousins ​​who have been born just with few days apart. The idea was that the bags were similar, but each one customized with mom’s favorite colors. And this is how they turned out!







Vaig trobar la combinació de teles perfectes a la botiga Teixits Pulido, que és on compro el 90% de les teles que faig servir. Són xules, oi?
I found the perfect fabric combination at Teixits Pulido, my local fabric shop where I buy the 90% of the fabrics I use. They are lovely, don’t you think?


El que més m’ha agradat d’aquestes bosses ha estat fer servir la tela texana. Encoixinada i combinada amb les teles de patchwork trobo que queda fabulós. No sé per què no ho he fet fins ara!
What I liked most of making these bags has been to use denim fabric. I think it looks gorgeous quilted and combined with printed fabric. I don’t know why I haven’t done this before!



  
I per que no em tingueu massa en compte aquestes setmanes de silenci, he aprofitat quan feia aquestes bosses per escriure-us el tutorial en català i en centímetres de la bossa! Us el publicaré aquesta setmana, que l’estic acabant d’enllestir, així que estigueu ben alerta! :D
In an attempt to apologize for these last weeks of silence, I used the making of these bags to write a tutorial, in catalan and centimeters! I’m going to publish it this week, so stay around! :D


2 comentaris :

  1. M'encanten les dues! Les teles són xulíssimes! Moltes gràcies per l'enllaç de la botiga on les compres. M'agrada molt com queda la tela texana, els hi dona un aire molt modern. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Són una preciosa! no sabria decidir quina és la que m'agrada més! Esperant amb candeletes el tuorial! una abraçada

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...